Love Been Taken
Disclaimer


FollowDashboard
Hi ! I am NyQiey Xuan and Im 17 y/o. This is my First skin ;)

Story Owner Linkies
Scream Here

Assalamualaikum ! plez leave your tagboard here, when u visit this blog okay !:D then,follow this blog. TQ :)
Credits
Template by Nik Sheera
Cute header by Aliah
Blog owner: NyQiey Xuan
Best view: Google
#Dear Ex !
Wednesday, July 10, 2013 | 4:22 PM | 0 comments
Assalamualaikum smua :D eh , jmpe lgi kat entry bru yek . hehe . di bulan yg mulia ini , eyqien nk buat bnyk kbaikan . hakhakhak . trgelak pulokk . eh , tu dah kluar topik tu, eyqien sbnrnya nk citer tntng ex eyqien . hurmmm , tau x, eyqien syg sngt2 kat dye . smpai berat hati ni nk lpaskn . tapi , eyqien trpaksa dgn sbb trtentu . eyqien xtau la knp syg sngt2 kat dye . eyqien rse dh xde pngganti dh , cme dye je eyqien nk :'( dye je yg trbaek bg eyqien . but now, eyqien rndu giler2 kat dye . dh lme xjmpe n contact dye . xtau dye shat ke ape ke . tapi kn, baru2 ni dye ade komen kat status eyqien d fb tau .bole pulak dye buat lwak . hahaha . msh trgelak jgk dye ken ? emm , xtau la tuh gelak betol ke x . dye dh baek sngt2 kat eyqien , xprnah skli lukakan hty eyqien tau . fuyooo ! caring n pnyayang kn mamat cmtu . shooshweeeettt ! hahahaha . dye mmg sweet sngt2 la , sbb tu rse syg mkin brtmbah kat dye. hakhakhak . klo dye bce ni , hurmmm , malunyeee :* Ish , eyqien xtau nk ckp pe lgi da . eyqien nk dye tau yg eyqien sntiasa syg n rndu kat dye :'(









Old things